نوبت دهی 02167395080
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

 

                    

                  

  

گالری تصاویر

  • تاریخ انتشار : 1399/03/13 - 13:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 770
  • زمان مطالعه : 13 دقیقه

نشست صمیمی چهارساعته رئیس دانشگاه با مدیران پرستاری 14 بیمارستان دانشگاه

دکتر کریمی: بحران کرونا تجلی ازخودگذشتگی، عشق و علاقه به کار و فرصت مناسبی برای نمایش توانایی‌های کادر پرستاری بود

در نشست رئیس دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان‌ها، رئیس دانشگاه از یکایک همکاران کادر پرستاری بیمارستان‌ها در بحران کرونا قدردانی کرد و از مدیران پرستاری خواست مادرانه با افراد زیرمجموعه خود رفتار کنند.

 

در نشست چهارساعته رئیس دانشگاه با مدیران پرستاری 14 بیمارستان دانشگاه، که با حضور دکتر فرشاد علامه معاون درمان و دکتر ترابی مدیر روابط عمومی و سیمین رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه، 12 خرداد 99 در سالن شورای حکیم برگزار شد؛ طلیعه نشست با پخش نماهنگی از رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس و پرستاران در بحران کرونا همراه شد که حال و هوای جلسه را تحت تأثیر قرارداد.

قدردانی رئیس دانشگاه از کادر پرستاری
دکتر کریمی با قدردانی از تلاش‌های کادر پرستاری در بحران کرونا گفت:  سه ماه از این بحران می‌گذرد و فشاری که بر تیم درمانی و کادر پرستاری دانشگاه در این مدت وارد شد؛ می‌طلبد که تک‌به‌تک و حضوری از تیم درمانی بیمارستان‌ها اعم از پزشکان، پرستاران، کادر پشتیبانی، خدماتی و  نگهبانان تشکر کنم که البته تاجایی که امکان‌پذیر بود این امر انجام شد، ولی بخش دیگر خارج از توانمان است و شرایط اجازه نمی‌دهد، جلسات گسترده برگزار شود.

مدیران پرستاری نماینده مجموعه کادر پرستاری دانشگاه
رئیس دانشگاه 14 مدیر پرستاری دانشگاه را نماینده مجموعه کادر پرستاری دانست و گفت: این جلسه با این نیت برگزار می‌شود که از چند هزار پرستار دانشگاه که شما نماینده آنان هستید تشکر کنم. شما هم سلام گرم و صمیمانه، خداقوت و خسته نباشید من را به همه کادر پرستاری که زیر نظر دفتر پرستاری هستند برسانید. همیشه نظراتم را در مورد کادر پرستاری به‌صورت واضح بیان و سعی کرده‌ام به آن پایبند باشم.

کرونا و فرصت نمایش توانایی کادر پرستاری
دکتر کریمی بابیان زنده‌باد کرونا که باعث شد بسیاری از ظرفیت‌های پنهان، آشکار شود گفت:  حوادث گذشته، افزون بر تجلی صفات انسانی بخصوص در کادر پرستاری که با ازخودگذشتگی، ایثار، محبت و عشق و علاقه به کار و بیمارستان، از جان و حیثیت و مسائل خانوادگی خود هزینه کردند؛  فرصت مناسبی بود که ظرفیت، توانایی و جایگاه افراد نیز نشان داده شود. بنابراین زنده‌باد کرونا که باعث شد بسیاری از ظرفیت‌های پنهان، آشکار شود. 

تجلی جایگاه نظام سلامت در بحران
رئیس دانشگاه با اشاره به نقاط مثبت کرونا گفت:  اگر از حوادث تلخ و مرگ‌بار کرونا بگذریم و نکات مثبت آن را در پنجره جداگانه‌ای ببینیم، یکی از این نکات مثبت، نشان دادن جایگاه تیم سلامت به‌جامعه و دنیا است؛ از بهروزی که در خانه بهداشت در روستا کار می‌کند تا بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی که شما عضو آن هستید.
دکتر کریمی  با مقایسه عملکرد کادر پرستاری دانشگاه و کشور با سایر کشورها گفت: در این بحران تفاوت کشورها، نظام‌ها و فرهنگ‌های مختلف نمایان شد. دیدیم که پرستاران بیمارستان‌های دانشگاه تهران و پرستارانی که در بیمارستان‌های کشورهای پیشرفته خدمت می‌کنند؛ چگونه عمل کردند.  البته من قصد نقد جوامع مختلف را ندارم و نمی‌خواهم بگویم که آنان بدعمل کردند؛ چون این مقایسه در شأن ما نیست و به‌خودی‌خود قابل‌مشاهده است. فقط می‌خواهم به ظرفیت‌ها و توانایی‌های خودمان تکیه کنم. در این دوران جایگاه نظام سلامت مشخص شد و ما بایستی قدر آن را بدانیم که می‌دانیم.

نقش جایگزین مادر مدیران پرستاری در بیمارستان
رئیس دانشگاه با اشاره به نقش مدیران پرستاری در بیمارستان‌ها گفت: شما نقش مادر برای کادر پرستاری بیمارستان‌ها دارید و چون ممکن است به  سن خود حساس باشید می‌گویم که جایگزین مادر در بیمارستان‌ها هستید. واژه مادر بسیار عزیز، شریف و ارزشمند است و من بیشترین معنا و محتوا را در لغت مادر می‌دانم. بااینکه 25 سال از فوت مادرم می‌گذرد هنوز هم که بر مزار ایشان می‌روم چشمانم خیس می‌شود. لذا با این پیش‌زمینه تأکید می‌کنم که مدیر پرستاری جایگزین مادر  کادر پرستاری در بیمارستان است.

مادران بین فرزندان خود تفاوتی قائل نمی شوند
وی با طرح این پرسش که ویژگی مادر چیست که مدیران پرستاری باید آن را داشته باشند؟ افزود: حتی اگر هنوز طعم مادر شدن را نچشیده باشید ولی نقش مادر را دیده‌اید و حداقل در این حادثه این نقش را ایفا کرده‌اید. مادر هرچند فرزند که داشته باشد همه را به یک‌چشم می‌بیند؛ از بچه‌ای که ممکن است بداخلاق باشد و به‌دوراز چشم پدر و مادر شیطنت کند تا بچه‌ای که خیلی خوش‌اخلاق است. معمولاً مادرها سعی می‌کنند در بدترین شرایط تفاوتی بین فرزندان خود قائل نشوند.

مدیران پرستاری بین کادر پرستاری تفاوتی قائل نشوند
دکتر کریمی با تأکید دوباره براینکه مدیر پرستاری مادر بیمارستان است و کل کادر پرستاری مانند فرزندانش هستند افزود: با این نگاه، کار زیباتر می‌شود و دیگر امکان ندارد تفاوتی بین پرسنل خود قائل شوید. مگر تفاوتی که به توانایی‌های افراد بستگی دارد و ربطی به عوامل دیگر مانند رنگ پوست، پوشش، جنسیت و سن ندارد.  معمولاً فردی که تواناتر باشد در بخش‌های سخت‌تر و فردی که توانایی کمتری دارد در بخش‌های راحت‌تر به کار گرفته می‌شود.

جایگزین مادر بودن جایگاه باارزشی است
وی افزود: زمانی که  کادر پرستاری مشکلاتی دارند و نیاز به حمایت دارند به‌جای برخورد سلیقه‌ای باید مادرانه به آنان کمک کنید.  بنابراین اگر شما را مادر یا جایگزین مادر در بیمارستان می‌دانم به این دلیل است که سطح شما را بالا می‌دانم و خدای‌نکرده قصد کمتر دیدنتان را ندارم. 

کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشید
دکتر کریمی با قدردانی مجدد از تلاش‌های کادر پرستاری در بحران کرونا گفت: در این دوران همه بیمارستان‌های دانشگاه چه آنان که مستقیم درگیر رسیدگی به بیماران بودند و چه بیمارستان‌هایی که نقش حمایت‌کننده را داشتند خوش درخشیدند و مترون ها و پرستاران خوش‌تر درخشیدند. من با تمام وجود از شما تشکر می‌کنم البته تشکر ما زبانی است ولی ارزش آن بیشتر از تشکرهای مادی است. هرچند همکاران دیگر تشکرهای مادی را باید به‌جا بیاورند و می‌آورند. امیدوارم همه ما قدردان زحمات شما باشیم.

حمایت دانشگاه از کادر پرستاری
رئیس دانشگاه با تأکید بر حمایت دانشگاه از کادر پرستاری گفت: تاجایی که شرایط کشور اجازه دهد برای حمایت از این مجموعه تلاش می‌کنیم. در محیط ممکن است انتظاراتی وجود داشته باشد که آن را به کمبودهای کشور و ناتوانی ما ببخشند.

مدیران پرستای حلقه اتصال مدیران و کارکنان
دکتر کریمی مدیران پرستاری را حلقه وصل مدیریت دانشگاه و بیمارستان و کارکنان دانست و گفت: ایجاد رضایتمندی در پرسنل و ارتباط خوب برقرار کردن با مدیران بالادستی  کار سختی است و تاجایی که من اطلاع دارم در این مدت هم شما خوب عمل کردید و هم پرسنل زحمات بسیاری متقبل شدند. موارد منفی بیمارستان‌های دانشگاه از مراکز دیگر کمتر است امیدوارم موارد نادری هم که وجود دارد دیده نشود.
وی افزود: من مسئولیت بسیاری برای مدیران پرستاری قائل هستم و معتقدم بیمارستان باید قدر آنان را بداند؛ به مدیران پرستاری مسئولیت بدهد و هم از آنان مسئولیت بخواهد. مدیر پرستاری باید آن‌قدر قوی باشد که  افراد زیرمجموعه‌اش نخواهند مشکلات خود را به رئیس بیمارستان منتقل کنند. وقتی مترون مادرانه برخورد می‌کند همه شیفت‌ها عادلانه تنظیم می‌شود.

تاکید بر تبادل تجربیات کادر پرستاری
دکتر کریمی در پایان سخنان خود از تلاش‌های دکتر ورعی مدیر پرستاری پیشین دانشگاه قدردانی و بر اشتراک گذاشتن تجربیات مدیران پرستانی تأکید کرد و گفت: تور بیمارستان گردی بگذارید و از تجربیات یکدیگر استفاده کنید.

عملکرد کادر پرستاری نشان‌دهنده تعلق سازمانی و عرق ملی
سپس دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه، خاطرات مدیران پرستاری را ارزشمند و نشان‌دهنده تعلق سازمانی، ملی، دینی و صنفی و... آنان دانست و گفت: در این بحران دانشگاه تهران سرافراز بود و همه سرمایه انسانی آن می‌خواستند به‌نوعی همکاری کنند.

کادر پرستاری افزون بر مهربانی، بسیار دقیق و حرفه‌ای عمل کردند
دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه این حد از مهربانی در خدمت‌رسانی را شایسته پرستاران دانست و گفت: کادر پرستاری در این بحران افزون بر مهربانی، بسیار دقیق و حرفه‌ای عمل کرد و خوب است در بیان تجربیات خود به کیفیت کاری که ارائه دادید نیز اشاره‌کنید.

در ادامه هریک از مدیران پرستاری دانشگاه به بیان تجربیات خود از بحران کرونا پرداختند.

خلق صحنه‌های زیبا از ایثار و ازخودگذشتگی
پرستو آریاملو مدیر پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی، بابیان اینکه کرونا باوجود همه سختی‌ها و مشکلات، نکات مثبت بسیاری داشت، به ازخودگذشتگی‌های کادر پرستاری در این بحران اشاره کرد و افزود: فرصت خوبی فراهم شد که تیم درمانی و کادر پرستاری آن‌طور که باید دیده شوند و هم شاهد خلق صحنه‌های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی آنان باشیم.

کرونا تبلور انسانیت
مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی به‌سختی کار و نگرانی و ترسی که در بیمارستان‌ها و جامعه حاکم بود اشاره کرد و گفت: کرونا تبلور انسانیت بود و مجموعه پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی، نگهبانان و کادر پشتیبانی در این بحران به‌گونه‌ای هماهنگ عمل کردند که انگار سال‌هاست خود را برای کار تیمی در چنین شرایطی آماده کرده‌اند.

تجلی روحیه همدلی در کادر پرستاری
زهرا قاضی مدیر پرستاری بیمارستان بهارلو با اشاره به اتفاقاتی که در این مدت در این مرکز روی‌داده گفت: روحیه همدلی در بهارلو به حدی بود که  در ابتدای بحران که یکی از پرستاران مبتلا شد همه همکاران بدون استفاده از پوشش حفاظتی می‌خواستند از همکار خود پرستاری کنند.

در بحران مادر و مدیر بودن کار سختی بود
سوریا بابایی مدیر پرستاری بیمارستان سینا  همراهی کادر درمانی بیمارستان‌ها و مردم را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: روزهای سختی بود و در کنار آن زیبایی‌هایی هم داشت. در آن شرایط مادر و مدیر بودن و تصمیمات درست گرفتن کار سختی بود اما با همکاری همه، دانشگاه تهران خوش درخشید. هیچ‌کس از وظایف خود جا نزد مگر آنکه شرایط خاصی در خانواده‌شان وجود داشت. جا دارد از همه همکارانم در  کادر پرستاری قدردانی کنم.

عملکرد کادر پرستاری؛ مصداق نقش پرستاران به‌عنوان خیرین دانشگاه
اعظم زینعلی مدیر پرستاری بیمارستان روزبه با اشاره به رعایت دقیق دستورالعمل‌ها به‌منظور پیشگیری از ابتلای بیماران این مرکز، به سخن رئیس دانشگاه مبنی براینکه «پرستاران جز خیرین دانشگاه هستند» اشاره کرد و گفت: مصداق این جمله عملکرد کادر درمانی بود که در این بحران شاهد آن بودیم.

اعلام آمادگی کادر پرستاری برای اعزام به خوزستان
شادی رضایی مدیر پرستاری بیمارستان فارابی به انگیزه و درخواست کادر پرستاری بیمارستان فارابی برای خدمت داوطلبانه در بیمارستان‌های درگیر کرونا اشاره کرد و گفت: درحالی‌که بخش چشم‌پزشکی بیمارستان‌های خصوصی و شهرستان‌های اطراف تهران تعطیل‌شده بود بیمارستان فارابی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کرد و اکنون نیز که بحران در دانشگاه کاهش پیداکرده، همکاران این بیمارستان  برای اعزام به خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مرکز قلب و نقش آن در مدیریت کرونا
معصومه دلاور مدیر پرستاری  مرکز قلب تهران با اشاره به آماده‌سازی بخش‌های این مرکز برای پذیرش بیماران قلبی مبتلابه کرونا گفت: ابتدا دو بخش را به این بیماران اختصاص دادیم ولی با توجه به افزایش بار  مراجعه این تعداد به شش بخش افزایش یافت. بخشی از پرسنل این مرکز نیز خودشان درگیر کرونا شدند که درمانگاه ویژه‌ای را برای آنان ایجاد کردیم.

کرونا باعث افزایش ارتباط و صمیمت در کادر درمانی
نازیلا خلیل زاده مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان بابیان سختی کار با کودکان گفت: وحشتی که در جامعه حاکم بود در کادر درمانی نیز وجود داشت. بااین‌وجود حتی یک مورد هم از همکارانم نشنیدم گلایه کنند وقتی به بیمارستان می‌آیند از فرزند خود کجا نگهداری کنند. این بحران باعث افزایش ارتباطات و صمیمت در کادر درمانی شد.

ایران و سرزمین شیران، مصداق دلاوری‌های کادر پرستاری
مریم محمدی مدیر پرستاری بیمارستان رازی نیز بابیان اینکه کرونا به ما چیزهای بسیاری یاد داد افزود: مصداق اینکه می‌گویند  اینجا ایران و سرزمین شیران است را ما در بیمارستان‌ها و در ایثارگری‌های همکاران و مردم دیدیم.

آرش و پذیرش مادران مبتلابه کرونا
فریبا نوری مدیر پرستاری بیمارستان آرش نیز با اشاره به تخصیص بخش VIP این مرکز به بیماران مبتلابه کرونا گفت: بااینکه بیمارستان آرش مرکز بیماران مبتلابه کرونا نبود ولی در این مدت 120 مادر مبتلابه کرونا را پوشش داد.

بهرامی و رسیدگی به کودکان مشکوک به کرونا
رویا مجیدی مدیر پرستاری بیمارستان بهرامی با اشاره به پذیرش کودکان مشکوک به کرونا در این مرکز گفت: تمامی بیماران مشکوک به کرونا را که مراجعه می‌کردند؛ مدیریت کردیم. خوشبختانه در این مدت فقط سه بیمار قطعی داشتیم و همکاران این مرکز مشتاقانه در بیمارستان‌های دیگر داوطلب می‌شدند و شیفت برمی‌داشتند.

به اشتراک گذاشتن تجربیات بیمارستان‌ها در این بحران
تهمینه ناجی مدیر پرستاری بیمارستان ضیائیان به مقایسه شرایط پرستاران در دوران کرونا و رزمندگان دفاع مقدس پرداخت و گفت: زمانی که رزمندگان از جبهه بازمی‌گشتند خانواده‌ها مشتاقانه به استقبال آنان می‌رفتند ولی وقتی کادر درمانی به خانه بازمی‌گشت اعضای خانواده با نگرانی و محلول ضدعفونی به استقبالشان می‌رفتند. البته این بحران تجربیات بسیاری داشت که باید در بین بیمارستان‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

هیچ‌کدام از همکاران نگران ابتلای خود نبودند
لیلا ساعدی مدیر پرستاری بیمارستان امیراعلم بابیان اینکه کرونا درسی را به من آموخت که در تمامی سال‌های دوران خدمتم نیاموختم افزود: ایثارگری‌هایی را به معنای واقعی در این بحران دیدم که بسیار باارزش بود. هیچ‌کدام از کارکنان برای خود نگران نبودند بلکه نگرانی آن‌ها به دلیل عزیزانی بود که در خانه داشتند.

یاس با حمایت‌های دانشگاه نمره بیست می‌گیرد
زهرا مختاری مدیر پرستاری بیمارستان یاس با قدردانی از تلاش‌های مدیر پرستاری پیشین این مرکز گفت: اگر نمره یاس در بحران کرونا به‌جای بیست، نوزده و نیم شد این انتظار وجود دارد که کمبودهای آن دیده نشود و آن نوزده و نیم به چشم بیاید. یاس تجهیزات و فضای خوبی دارد و امیدوارم با حمایت‌های مدیریت بیمارستان و دانشگاه به نمره بیست برسد.

تجربه‌ها و پیشنهادهای  مدیر پرستاری دانشگاه برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی
سپس سیمین رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه با تأکید بر مشارکت مجموعه کادر پرستاری دانشگاه در تدوین مستند مسیرنمای پیشرفت کووید 19 و بیان تجربیات این دوران گفت: همکاران پرستاری دست‌نوشته‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های خود را ارسال کنند تا در این مستند مورداستفاده قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود به بیان تجربیات مدیریتی این بحران پرداخت و پیشنهادهایی را مطرح کرد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,اخبار ویژه
  • کد خبر : 156803
محمد علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

مسیرهای دسترسی به بیمارستان

راه آهن
اتوبوس
مترو
فرودگاه
تاکسی
پایانه های برون شهری
راه آهن
راه آهن

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق ایستگاه مرکزی راه آهن تهران:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از خطوط ریلی برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از ایستگاه راه آهن بصورت پیاده از طریق خیابان شوش غربی> خیابان بهداری به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید.

اتوبوس
اتوبوس

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق اتوبوس:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط اتوبوسرانی شهری برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از پایانه های زیر از اتوبوس پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

1- پایانه اتوبوسرانی معین (محله راه آهن -تهران) : خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

2- پایانه اتوبوسرانی راه آهن (محله راه آهن - تهران): خیابان شوش غربی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

3- پایانه اتوبوسرانی شهرک والفجر (محله راه آهن - تهران): خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو 

مترو
مترو

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق مترو:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط مترو برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از ایستگاه های زیر از مترو پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

1- ایستگاه مترو راه آهن (محله راه آهن -تهران) : خیابان شوش غربی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

2- ایستگاه مترو جوادیه (محله انبارنفت - تهران): خیابان نصیری> خیابان نوری> زیرگذر جوادیه> دشت آزادگان (شمال)> خیابان شیخ محمدی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

3- ایستگاه مترو مهدیه (محله آگاهی - تهران): خیابان ولیعصر> خیابان مختاری> خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو 

فرودگاه
فرودگاه

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق فرودگاه:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از خطوط هوایی برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از فرودگاه براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

- فرودگاه امام خمینی؛

 

مسیر خودرویی: بزرگراه فرودگاه امام خمینی (ره)> آزادراه خلیج فارس> بزرگراه شهید کاظمی> کنارگذر بزرگراه کاظمی> خروجی چراغی> بزرگراه چراغی> بزرگراه یارجانی> میدان نهم دی> خیابان دشت آزادگان> خیابان شوش> خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

حمل و نقل عمومی: در ایستگاه شهر آفتاب سوار مترو خط یک شوید و دو ایستگاه بعد در شاهد- باقرشهر پیاده شوید> سوار مترو خط یک شوید و 7 ایستگاه بعد در شوش پیاده شوید> از ایستگاه خارج شده و به سمت ایستگاه اتوبوس بیمه پیاده روی کنید> سوار اتوبوس خط پایانه فیاض بخش سهروردی شوید> بعد از 4 ایستگاه در بهداری پیاده شوید

 

- فرودگاه مهرآباد؛

 

مسیر خودرویی: خیابان معراج> خیابان پرواز> بلوار بسیج> کنارگذر لشکری> میدان آزادی> بزرگراه آیت الله سعیدی> بزرگراه متوسلیان (فتح)> خروجی سعیدی> چهل وپنج متری زرند> قزوین> هلال احمر> میدان رازی> کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

حمل و نقل عمومی: به سمت ایستگاه پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد پیاده روی کنید> سوار مترو خط 4 شده و پس از یک ایستگاه در بیمه پیاده شوید> سوار مترو خط 4 شده و پس از 7 ایستگاه در تئاتر شهر پیاده شوید> سوار مترو خط 3 شده و پس از سه ایستگاه در راه آهن پیاده شوید> از ایستگاه خارج شده و از مسیر شوش غربی خیابان بهداری به طرف بیمارستان بهارلو پیاده روی کنید

تاکسی
تاکسی

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق خطوط تاکسیرانی:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط تاکسیرانی برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از ایستگاه های زیر از تاکسی پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

ایستگاه تاکسی:

 

ایستگاه تاکسی:

پایانه های برون شهری
پایانه های برون شهری

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق پایانه های برون شهری:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از پایانه های برون شهری، برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از پایانه براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

پایانه جنوب؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

 

پایانه بیهقی؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

 

پایانه آزادی؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

تنظیمات پس زمینه