نوبت دهی 02167395080
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

 

                    

                  

  

گالری تصاویر

  • تاریخ انتشار : 1398/07/15 - 14:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 442
  • زمان مطالعه : 13 دقیقه

نشست هیئت رئیسه

دکتر کریمی: رئیس بیمارستان در کنار تأمین نیازها و توسعه آموزش و پژوهش، باید الگوی تأثیرگذاری باشد

در نشست هیئت‌رئیسه با روسای بیمارستان‌ها، برنامه‌ها و چالش‌های پژوهشکده گوارش و کبد، نقش بیمارستان‌ها در حوزه IT و موضوعات مهم آموزشی بررسی و همچنین تجربه تعهد حرفه‌ای بیمارستان شریعتی به اشتراک گذاشته شد.

 

گالری عکس
در این جلسه که 14 مهر 98 در سالن شورای حکیم برگزار شد، در بخش اول، دکتر ملک‌زاده رییس پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه، گزارشی از عملکرد  این پژوهشکده ارائه کرد و با اشاره به پیشینه 16 ساله فعالیت آن گفت: پژوهشکده گوارش و کبد علاوه بر تحقیق، در حوزه آموزش نیز فعالیت دارد و تاکنون 125 متخصص گوارش در این مرکز تربیت شدند که در اقصی نقاط کشور و جهان فعالیت دارند  و به بیش از 500 متخصص داخلی، آندوسکوپی آموزش داده‌شده است.

پژوهشکده گوارش و کبد سرامد در تحقیقات ملی و بین المللی

وی بابیان اینکه تمامی آموزش‌ها و درمان‌های پیشرفته‌های دنیا در مرکز گوارش و کبد دانشگاه انجام می‌شود افزود: بسیاری از بیماران اورژانس بیمارستان شریعتی به دلیل بیماری‌های گوارش مراجعه می‌کنند و این پژوهشکده دارای تیم درمانی است که بیست‌وچهارساعته به مردم  خدمت می‌کند.
دکتر ملک‌زاده تصریح کرد: در کنار این فعالیت‌ها، پژوهشکده، گروه‌های تحقیقاتی دوازده‌گانه‌ای دارد که در زمینه بیماری‌های شایع تحقیق می‌کنند.
رییس پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه، بابیان اینکه پژوهش تجمل و کالای لوکس نیست که فقط در مواقعی که منابع مالی به حدکافی وجود دارد، قابلیت اجرایی داشته باشد گفت: پژوهش یک ضرورت دائمی است و در شرایط سخت باید کار پژوهشی کرد. هدف ما از انجام همه این تحقیقات، پاسخ به نیازهای جامعه و رفع مشکلات سلامت مردم  است.
دکتر ملک‌زاده با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات سرطان‌های دستگاه گوارش گفت: با توجه به اینکه 30 درصد سرطان‌های کشور مربوط به سرطان‌های دستگاه گوارش شامل سرطان مری، معده، روده، لوزالمعده و کبد و مجاری صفراوی است به بررسی دلایل شیوع این سرطان‌ها می‌پردازیم و حدود 60 درصد بودجه و امکانات پژوهشکده صرف تحقیق در این زمینه می‌شود.
وی ایجاد نظام  ملی ثبت سرطان، مطالعات کوهورت و درنهایت تشخیص زودرس و درمان سرطان‌ها را از نتایج فعالیت مرکز تحقیقات سرطان‌های دستگاه گوارش برشمرد و گفت: برای 98 درصد جمعیت 31 استان کشور نظام ثبت سرطان را ایجاد کردیم که آمار دقیقی را در مورد سرطان‌های مختلف در اختیار سیاست‌گذاران نظام سلامت و محققان قرار می‌دهد.
رییس پژوهشکده گوارش کبد و دانشگاه، مصرف تریاک،  نوشیدنی‌های داغ، بهداشت پایین دهان و دندان، مصرف زیاد نان و برنج و کمبود مصرف سبزیجات و میوه و... را از عوامل خطر سرطان دستگاه گوارش برشمرد و گفت: به دلیل به‌کارگیری  روش‌های نوین تحقیقاتی، نتایج تحقیقات پژوهشکده و گوارش از سوی سازمان بهداشت جهانی، اعلام می‌شود.
وی با اشاره به ایجاد کوهورت پرشین با استفاده از الگوی کوهورت گلستان گفت: در کنار مطالعات گسترده و دقیقی که در کوهورت انجام می‌شود در حال ایجاد بیوبانک مرکزی در دانشگاه هستیم که امکان نگهداری متمرکز نمونه‌ها و دسترسی محققان به آن را فراهم می‌کند.
دکتر ملک‌زاده با اشاره به تحقیقات انجام‌شده در زمینه کبد گفت: در زمینه هپاتیت و کبد چرب مطالعات زیادی را انجام دادیم و درحال اجرای برنامه حذف HCV (هپاتیت C) هستیم و در کنار آن برنامه‌هایی را در زمینه HIV داریم.
رییس پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه، بابیان اینکه تاکنون بیش از 200 مطالعه تحقیقاتی مهم انجام و بیش از هزار مقاله توسط محققان مرکز منتشرشده است افزود: 50 درصد مطالعات این مرکز بین‌المللی است.
وی با اشاره به اجرای پروژه پلی پیل که در مجله لنست منتشر شد گفت: اخبار مربوط به این مطالعه در بیش از 200 رسانه بین‌المللی منتشرشده است. این مطالعه به‌منظور کاهش سکته‌های قلبی و مغزی و مرگ ناشی از آن بر روی 15 هزار نفر طی 15 سال انجام‌شده است و نتیجه این مطالعه نشان داد با مصرف منظم قرص پلی پیل می‌توانیم تا 50 درصد از بروز سکته‌های زودهنگام جلوگیری کنیم.
دکتر ملک‌زاده با اشاره به ایجاد شبکه ارتباطی بین‌المللی گفت: با بیش از 50 موسسه علمی معتبر دنیا همکاری داریم و در شرایطی که در تحریم هستیم توانستیم گرنت‌های متعددی را جذب کنیم.
رییس پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه در پایان سخنان خود با تأکید بر اعتماد به محققان گفت: اگر انتظار داریم محققان برای حل مشکلات نظام سلامت تلاش کنند باید به آنان اعتماد کنیم.

رویکرد مبتنی بر اعتماد،  به سرمایه انسانی دانشگاه

در این بخش از نشست، دکتر کریمی رییس دانشگاه از تلاش‌های دکتر ملک‌زاده و علاقه ایشان نسبت به دانشگاه قدردانی کرد و با اشاره به سابقه آشنایی‌شان با یکدیگر گفت: دکتر ملک‌زاده را از 31 سال پیش، زمانی که من معاون آموزشی دانشکده پزشکی و ایشان معاون آموزشی وزارت بهداشت بودند می‌شناسم و همیشه از  ایشان  پشتکار، روحیه تعاملی و اخلاق خوش و برخورد مناسب با اطرافیان را به یاد دارم.
وی بابیان اینکه جایگاه اجرایی دکتر ملک‌زاده هیچ‌گاه مانع رسیدن ایشان به هدف علمی‌شان نشده است افزود: ایشان در جایگاه‌های مختلف از وزیر تا معاون وزیر و رییس بیمارستان و... را در تجربه کاری خوددارند و باوجود پشتوانه علمی قوی که دارند در همه مسئولیت‌ها به پیشرفت اهداف نظام سلامت کمک کرده‌اند و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای ایشان است.
دکتر کریمی حضور دکتر ملک‌زاده در جمع روسای بیمارستان‌ها را به فال نیک گرفت و گفت: امروز این فرصت فراهم شد تا روسای بیمارستان‌ها از نزدیک در جریان فعالیت‌های شما قرار بگیرند که این قطعاً تأثیرگذار است.
رییس دانشگاه نگاه مسئولان دانشگاه به هیئت‌علمی و سرمایه انسانی را توأم با اعتماد دانست و افزود: نگاهمان به محیط اطرافمان باید مبتنی بر اعتماد بیشتر باشد و این اعتماد به محیط‌های درمانی و بیمارستان‌ها نیز باید گسترش یابد.
وی بابیان اینکه در کنار درمان و پژوهش باید آموزش نیز موردتوجه قرار گیرد گفت: گاهی فشار بار درمان به‌قدری است که اگر حواسمان نباشد ممکن است نقش دانشگاه را در آموزش فراموش کنیم. درحالی‌که معتقدم مشکلات آموزشی در کشورمان بسیار زیاد است و همگان نیاز داریم که از  کانال آموزشی عبور کنیم.
در ادامه این بخش از نشست، هریک از اعضای هیئت‌رئیسه و روسای بیمارستان‌ها درخصوص ویژگی‌های شخصیتی دکتر ملک‌زاده، درخشش پژوهشکده گوارش و کبد و لزوم همکاری بیشتر این پژوهشکده با سایر رشته‌ها سخن گفتند.

تأکید بر حفظ امنیت اطلاعات الکترونیک

سپس دکتر مرعشی مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، به تشریح دستور دیگر جلسه و نقش بیمارستان‌ها در حوزه IT پرداخت و با اشاره به انتظارات حوزه فناوری اطلاعات از بیمارستان‌ها گفت: باتوجه به اجرای پروژه‌های اولویت‌دار وزارت بهداشت، مانند نظام ارجاع الکترونیکی، نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی، تبادل و رسیدگی الکترونیک اسناد بیمه‌ای و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت بر مبنای سامانه سپاس، باید نظارت مستمر بر تبادل اطلاعات با این سامانه صورت گیرد.
وی بر توجه روسای بیمارستان‌ها بر ثبت الکترونیک پرونده‌ها تأکید کرد و گفت: انجام درست و یا ناقص هریک از این فرایندها در افزایش و کاهش درآمد بیمارستان تأثیرگذار است.
مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، با اشاره به ابلاغ ویرایش چهارم استانداردهای اعتباربخشی به بیمارستان‌ها گفت: باید مسئولی در نظر بگیرید که اشکالات موجود را برطرف و رعایت این استانداردها را در بیمارستان‌ها پیگیری کند.
وی افزود: براساس استانداردهای جدید، یادداشت‌های پرستاری، درخواست و گزارش مشاوره‌ها، گزارش بیهوشی، مراقبت‌های بعد از عمل جراحی، داروهای مصرفی، مستندات مربوط به مددکار اجتماعی، و... جز اطلاعاتی هستند که باید در پرونده بستری ثبت شود.
دکتر مرعشی بر به‌کارگیری داشبورد مدیریتی  در HISتاکید کرد و گفت: روسای بیمارستان‌ها با استفاده از ابزار داشبورد مدیریتی می‌توانند وضعیت بیمارستان خود را رصد و از اطلاعات آن برای حل مشکلات مجموعه استفاده کنند.
مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اشاره به ایجاد سامانه نوبت‌دهی متمرکز دانشگاه گفت: تجربه دانشگاه در داشتن HISهای متفاوت باعث شد سامانه نوبت‌دهی را به‌صورت متمرکز ایجاد کنیم و اکنون در تعدادی از درمانگاه‌های بیمارستانی امکان نوبت‌دهی از طریق اپلیکیشن، اینترنتی، تلفنی و حضوری فراهم‌شده است و درحال اجرایی کردن آن در همه مراکز هستیم.
دکتر مرعشی بر به‌کارگیری مسئولی برای رسیدگی به محورهای موردنیاز حوزه فناوری اطلاعات تأکید کرد و گفت: برنامه‌های مدیریت IT دانشگاه را جدی بگیرید و  برای حفظ امنیت اطلاعات آن تلاش کنید.

اهتمام دانشگاه در حل مسائل معیشتی دستیاران
پس‌ازآن دکتر سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه، به بیان مهم‌ترین مسائل حوزه آموزش پرداخت و گفت: براساس مصوبه مرداد 98 هیئت‌رئیسه دانشگاه، تمامی دستیاران تخصصی، بیمه مسئولیت شغلی دریافت می‌کنند به این منظور درحال رایزنی با سازمان‌های بیمه‌گر هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.
وی با اشاره به اهتمام دانشگاه در حل مسائل معیشتی دستیاران گفت: درحال ایجاد روشی هستیم که از طریق آن بتوانیم ماهانه در قالب وام پرداخت‌هایی را به دستیاران داشته باشیم و  آنان پس از پایان دوره دستیاری این وجه را به صندوق بازگردانند.
دکتر سهراب پور از تخصیص شهریه فلوشیپ ها، به تجهیز زیرساخت‌های آموزشی بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: دانشگاه در بیش از 100 رشته فلوشیپ می‌پذیرد که شهریه دریافتی از آنان، صرف توسعه آموزش در بیمارستان‌ها می‌شود. کل اعتبار دانشگاه از این فرآیند حدود 3 میلیارد تومان است که سهم هر بیمارستان بین 80 تا 100 میلیون تومان می‌شود.
وی افزود: این مبلغ برحسب اولویت‌بندی نیاز بیمارستان‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد و البته بیمارستان‌ها از راه‌های دیگری همچون جذب کمک‌های خیرین و... نیز می‌توانند اعتبارات آموزشی خود را افزایش دهند.
معاون آموزشی دانشگاه بر اهمیت بخش‌های بیمارستان‌ها در آموزش‌وپرورش فراگیران تأکید کرد و گفت: روسای بیمارستان‌ها در کنار وظایف سنگینی که برعهده دارند باید به عملکرد بخش‌ها در آموزش‌وپرورش فراگیران نیز کمک و نظارت کنند.
تجربه موفق رعایت تعهد حرفه‌ای در بیمارستان شریعتی
در ادامه دکتر مهرپور رییس بیمارستان شریعتی به بیان تجربه رعایت تعهد حرفه‌ای در این بیمارستان پرداخت و گفت: اساس پروفشنالیسم اعتماد بین مردم و حرفه است و اگر این اعتماد نباشد جایگاه حرفه از بین می‌رود.
وی حذف کشیک اضافه را نخستین قدم در اجرای تعهد حرفه‌ای دانست و گفت: به این منظور مطالعات بسیاری صورت گرفت و درنهایت در آبان 97، راهنمای برخورد با سو رفتار حرفه‌ای فراگیران در بیمارستان تدوین و ابلاغ شد  و با استفاده از این تجربه  بیمارستان‌های دیگر نیز کشیک اضافه را حذف کردند.
دکتر مهرپور جلوگیری از خریدوفروش کشیک‌ها را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد و گفت: ما در بیمارستان شریعتی به جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
رییس بیمارستان شریعتی با اشاره به  تدوین سند ساماندهی پیوند کلیه در بیمارستان شریعتی گفت: باتوجه به پیوند کلیه از دهنده زنده در کشور، کمیته‌ای را در بیمارستان، تشکیل دادیم که قبل از اهدای عضو بررسی‌های لازم در این کمیته صورت می‌گیرد.
وی ایجاد فضای کاری بهتر برای بیماران و کارکنان را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین کارها در زمینه تعهد حرفه‌ای، برقراری عدالت در بین کارکنان است که امر پیچیده‌ای است. آنچه باعث نارضایتی کارکنان می‌شود احساس بی‌عدالتی است که در مسائل مختلف وجود دارد.
تاکید بر جدیت در اصلاح فرآیندها
در ادامه دکتر کریمی رییس دانشگاه، در جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، حضور روسای بیمارستان‌های بهارلو، بهرامی، مجتمع بیمارستانی یاس و فارابی را در جمع روسای بیمارستان‌های خیرمقدم گفت و با قدردانی از   تلاش‌های دکتر مهرپور در بیمارستان شریعتی، درخصوص برقراری عدالت سازمانی به بیان تجربیات خود پرداخت و گفت: 26 سال پیش که رییس بیمارستان شریعتی شدم اولین اقدامی که انجام دادم پارکینگ کارکنان و پزشکان را که به‌صورت مجزا بود، ادغام کردم.
 رییس دانشگاه، خطاب به دکتر مهرپور بابیان اینکه از اصلاح فرایندها خسته نشوید گفت: باوجود ناملایماتی که احساس می‌کنید از اصلاح امور خسته نشوید و با اطمینان و قوت به کارتان ادامه دهید.
دکتر کریمی بابیان اینکه بزرگ‌ترین الگو فراگیران اساتید هستند افزود: این ما هستیم که دانشجویان و دستیاران را  تربیت می‌کنیم. لذا هر رفتاری که آن‌ها انجام می‌دهند بازتابی است که از  عملکرد اساتید خود می‌بینند.
وی  افزود: زمانی که برای دوره جراحی قلب به یکی از کشورهای پیشرفته رفته بودم بزرگ‌ترین جراح قلب همانند بقیه در صف غذا می‌ایستاد و هیچ‌کس جای خود را با او عوض نمی‌کرد.
دکتر کریمی بابیان اینکه روسای بیمارستان‌ها الگوی اصلی، همکاران و فراگیران هستند افزود: نباید بگوییم که همه باید خوب شوند تا اوضاع بهتر شود بلکه همه شما به‌عنوان رییس بیمارستان و هیئت‌علمی دانشگاه با عملکرد خود در ساعت حضور در درمانگاه و اتاق عمل، انتخاب محل پارک ماشین، محل غذاخوری، انجام ملاقات‌های درست و به‌جا و... می‌توانید الگو باشید.
رییس دانشگاه  با اشاره به اینکه جامعه ما معمولاً رییس گریز است و آن‌هم به دلیل تفاخری است که  روسا در رفتارشان دارند افزود: در بازدیدی که با دکتر هاشمی وزیر وقت بهداشت، از بیمارستان شریعتی داشتیم؛ کارگران شریفی که اکنون پا به سن گذاشته‌اند و در آن زمان که من رییس بیمارستان بودم، جوان بودند؛  به استقبالم آمدند که این برایم بسیار ارزشمند بود.
دکتر کریمی با تأکید براینکه در دانشگاه همه افراد جایگاه خود را دارند و هیچ گروهی را نباید فدای گروه دیگر کرد افزود: دانشگاه هم به تحقیقات مهم نیاز دارد و هم به کارگری که به امور موردنیاز رسیدگی کند.
وی بیمارستان را محیط آموزشی دانست که بهترین آموزش‌ها  را منتقل می‌کند افزود: به همین دلیل است که معتقدم رییس بخشی مهم‌ترین پست در دانشگاه است و باید بهترین افراد به‌عنوان رییس بخش انتخاب شوند. چراکه می‌توانند بهترین آموزش‌ها را به فراگیران منتقل کنند.
دکتر کریمی رییس بیمارستانی را نیز سخت‌ترین شغل در دانشگاه دانست و گفت: رییس بیمارستان باید علاوه بر الگو بودن به فکر تأمین نیازهای بیمارستان، توسعه آموزش و پژوهش نیز باشد.
رییس دانشگاه، بابیان اینکه بیمار و دانشجو دو رکن اصلی بیمارستان هستند افزود: اگر این دو رکن اساسی را از بیمارستان بگیریم حضور همه ما در دانشگاه بی‌معنا می‌شود. لذا از روسای بیمارستان می‌خواهم ضمن تکریم بیماران، فراگیران را از سرمایه‌های اصلی بیمارستان بدانند و به مسائل آموزشی و رفاهی آنان رسیدگی کنند.
دکتر کریمی صبر و تاب آوردی را جز ویژگی‌های مهم روسای بیمارستان‌ها دانست و گفت: در برخورد با افراد و مسائل باید صبور باشید و با تعامل مسائل را پیش ببرید.
رییس دانشگاه در پایان سخنان خود، رییس بیمارستانی را مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت در دانشگاه دانست و بار دیگر از تلاش روسای بیمارستان‌ها بخصوص در شرایط سخت محدودیت‌ها قدردانی کرد.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: وحید مزاجردی

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,اخبار ویژه
  • کد خبر : 92968
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

مسیرهای دسترسی به بیمارستان

راه آهن
اتوبوس
مترو
فرودگاه
تاکسی
پایانه های برون شهری
راه آهن
راه آهن

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق ایستگاه مرکزی راه آهن تهران:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از خطوط ریلی برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از ایستگاه راه آهن بصورت پیاده از طریق خیابان شوش غربی> خیابان بهداری به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید.

اتوبوس
اتوبوس

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق اتوبوس:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط اتوبوسرانی شهری برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از پایانه های زیر از اتوبوس پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

1- پایانه اتوبوسرانی معین (محله راه آهن -تهران) : خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

2- پایانه اتوبوسرانی راه آهن (محله راه آهن - تهران): خیابان شوش غربی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

3- پایانه اتوبوسرانی شهرک والفجر (محله راه آهن - تهران): خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو 

مترو
مترو

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق مترو:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط مترو برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از ایستگاه های زیر از مترو پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

1- ایستگاه مترو راه آهن (محله راه آهن -تهران) : خیابان شوش غربی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

2- ایستگاه مترو جوادیه (محله انبارنفت - تهران): خیابان نصیری> خیابان نوری> زیرگذر جوادیه> دشت آزادگان (شمال)> خیابان شیخ محمدی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

3- ایستگاه مترو مهدیه (محله آگاهی - تهران): خیابان ولیعصر> خیابان مختاری> خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو 

فرودگاه
فرودگاه

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق فرودگاه:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از خطوط هوایی برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از فرودگاه براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

- فرودگاه امام خمینی؛

 

مسیر خودرویی: بزرگراه فرودگاه امام خمینی (ره)> آزادراه خلیج فارس> بزرگراه شهید کاظمی> کنارگذر بزرگراه کاظمی> خروجی چراغی> بزرگراه چراغی> بزرگراه یارجانی> میدان نهم دی> خیابان دشت آزادگان> خیابان شوش> خیابان کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

حمل و نقل عمومی: در ایستگاه شهر آفتاب سوار مترو خط یک شوید و دو ایستگاه بعد در شاهد- باقرشهر پیاده شوید> سوار مترو خط یک شوید و 7 ایستگاه بعد در شوش پیاده شوید> از ایستگاه خارج شده و به سمت ایستگاه اتوبوس بیمه پیاده روی کنید> سوار اتوبوس خط پایانه فیاض بخش سهروردی شوید> بعد از 4 ایستگاه در بهداری پیاده شوید

 

- فرودگاه مهرآباد؛

 

مسیر خودرویی: خیابان معراج> خیابان پرواز> بلوار بسیج> کنارگذر لشکری> میدان آزادی> بزرگراه آیت الله سعیدی> بزرگراه متوسلیان (فتح)> خروجی سعیدی> چهل وپنج متری زرند> قزوین> هلال احمر> میدان رازی> کارگر جنوبی> خیابان بهداری> بیمارستان بهارلو

 

حمل و نقل عمومی: به سمت ایستگاه پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد پیاده روی کنید> سوار مترو خط 4 شده و پس از یک ایستگاه در بیمه پیاده شوید> سوار مترو خط 4 شده و پس از 7 ایستگاه در تئاتر شهر پیاده شوید> سوار مترو خط 3 شده و پس از سه ایستگاه در راه آهن پیاده شوید> از ایستگاه خارج شده و از مسیر شوش غربی خیابان بهداری به طرف بیمارستان بهارلو پیاده روی کنید

تاکسی
تاکسی

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق خطوط تاکسیرانی:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از هریک از خطوط تاکسیرانی برای دستیابی به بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید در هریک از ایستگاه های زیر از تاکسی پیاده شده و  براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

 

ایستگاه تاکسی:

 

ایستگاه تاکسی:

پایانه های برون شهری
پایانه های برون شهری

مسیرهای دسترسی به بیمارستان بهارلو از طریق پایانه های برون شهری:

مراجعه کننده گرامی چنانچه از پایانه های برون شهری، برای رسیدن به تهران، بیمارستان بهارلو استفاده کرده اید، می توانید پس از خروج از پایانه براساس راهنمای ارائه شده به بیمارستان بهارلو دسترسی پیدا کنید؛

پایانه جنوب؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

 

پایانه بیهقی؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

 

پایانه آزادی؛

مسیر خودرویی:

حمل و نقل عمومی:

تنظیمات پس زمینه